mandag den 31. december 2012

Nytår!!!!

Hej, bloggen.

Nu er 2012 ved at være slut, og vi skal videre til 2013. 
Jeg har faktisk altid fundet denne dag/nat ret speciel, da jeg godt kan lide princippet i, at man gå fra ét til noget andet - fra kendt til ukendt. Det kan jeg meget godt lide! :-) 

2012 har for mig været et meget blandet år både på godt og ondt. 

Jeg blev student her i sommer - afslutningen på 3 vanvittige år i gymnasiet med 3.f. Det har været en meget mærkelig følelse at vide, at man aldrig skal komme dér mere, og at man ikke skal se de folk hver dag mere. Heldigvis har jeg været så heldig, at jeg har fået de 3 bedste piger med mig - Malou, Sille & Anna - 3 piger, som jeg slet ikke ved, hvad jeg skulle gøre uden. :-) Vi er meget forskellige og alligevel så ens! Jeg er tosset med deres selskab, og jeg vil på ingen måde være foruden disse 3 skønne mennesker! 

Jeg har i 2012 også oplevet at være arbejdsløs - det er skrækkeligt! ;-) Men den periode kommer nok til de fleste. Jeg var jo ved at blive vanvittig - det vil de, der har fulgt med herinde også vide. Der kom et par sure opstød dengang. ;-) MEN.... så fik jeg en fastansættelse hos SmartGuy! Jubiii.. Jeg er efterhånden blevet ret glad for at være der, så det er bestemt også noget, som jeg ikke vil være foruden.

Ellers har der blot været en masse op- og nedture - men det tror og ved jeg, at alle skal igennem disse på et eller andet tidspunkt i livet. :-)

Mange personer er i dette år kommet ud af mit liv, men mange nye er kommet til. 
Mange personlige mål er blevet nået i dette år, men mange venter stadig forude. 


Jeg håber, at 2013 bliver et godt år for alle mine, dine og vores. :-) 

GODT NYTÅR, VENNER! <3 





Mulle & mig er klar til nytår! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar