onsdag den 19. december 2012

19. december

Hej, bloggen!

Nu er der kun 5 dage til juleaften! Jeg glæder mig! :-) Jeg elsker julen så ubetinget, så jeg starter altid min julestemning i oktober.... Og folk er ikke altid lige vild med det på det tidspunkt.

Jeg har her til aften siddet og kigget på Pinterest, hvor jeg har fundet en masse cool ting. :-)
Idag vil jeg vise jer nogle hånd-, tå- og fingertegninger. De er så seje. Den perfekte julegave idé til forældre eller bedsteforældre fra børn eller børnebørn.





Denne idé er også super fed til f.eks. en dåb, konfirmation eller bryllup,
så kan man få alle gæsterne til at sætte sit fingeraftryk,
og på den måde få et evigt minde fra dagen! :-)



Jeg håber, at I kunne lide dette opslag med lidt DIY! :-) 

Nu vil jeg smutte ind i min seng og putte! 

Godnat. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar