søndag den 30. december 2012

I want....

Nike Air Max 1!

Jeg kunne i starten ikke rigtig finde ud af, hvad jeg synes om disse bl.a. pga. leopardprintet og det røde indvendigt, men er efterhånden blevet ret vild med dem! :-)

Lige pt er de udsolgt - men jeg fandt dem på
Drop Dead
 Nu går jeg så rundt og diskuterer med mig selv, om jeg kan lide disse... Og om de ville være cool til mig? Hmm...
Disse er fundet på Naked


Igår var jeg hjemme hos min søde veninde, hvor vi bare hyggede, så film og snakkede - det er jo altid godt! :-) 

Idag har jeg indtil videre siddet og kigget på nogle bud på nogle desserter til imorgen! Men jeg er endnu ikke kommet frem til noget. 
Ellers skal jeg snart hjem til nogle af vores venner her i familien, hvor vi lige skal ses en sidste gang i 2012. Det er mærkeligt, at året snart er slut, synes jeg. 

Ha' en dejlig & rainy dag. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar