torsdag den 27. december 2012

27. december

Hello.

Min juleferie er hermed slut - øv!
Allerede i går aftes havde jeg svært ved at komme i seng - jeg er jo ikke vant til at gøre her i ferien. :-) Det var også  svært at komme op, synes jeg! Min morgen fortsatte i samme spor - øv! Jerry ville ikke sluge sin penicillinpille, og min bil var uden strøm. Så den skulle lige fikses inden jeg skulle køre afsted på arbejde - 10 minutter for sent på den. Men...jeg nåede det til kl. 06.58! Bum!

På arbejdet synes jeg også, at dagen var lang - men det var nu egentlig meget godt at komme ud og se nogle andre mennesker.

Her efter jeg kom hjem faldt jeg i søvn på sofaen, hvor jeg sov i en times tid - det er tiltrængt efter en lang arbejdsdag! Men i morgen har jeg weekend - forlænget endda - helt til og med tirsdag! :-) Det bliver lækkert!

Nu sidder jeg og hygger med Jerry på sofaen og ser Sporløs julespecial, mens min niece kravler rundt som en abe på os. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar