mandag den 24. december 2012

Kreative påfund

Hej, Bloggen.

Mit indlæg om julen, vil jeg vente med til engang i aften - så I kan få et par billeder med også! :-)


I stedet vil jeg vise jer et par kreative påfund, som jeg har fundet rundt omkring på nettet, som jeg virkelig synes er seje! ;-) Og de fleste er tilmed nemme at lave også!

Jeg sidder tit på Pinterest, og dér finder jeg faktisk næsten alle af de der DIY'er. Tjek hjemmesiden ud - I vil ikke fortryde det. Lover det! :-)
Jeg synes faktisk, at dette er ret flot dekoration.
Et par bøjler og modeblade, eller hvilke blade man har lyst til,
og så bare op på væggen med dem. :-) Enkelt! 
DIY nisser!
Jeg er vild med dem! De er så søde!
Nu har jeg ikke prøvet at lave dem selv,
men de ser ret enkle ud.
Det er vel bare en grankogle, noget filt, en kugle (kan købes i hobbybutikker),
 en bjælde og en limpistol!
Gæt hvad disse er lavet af?! ;-)


- Sokker!
Er det ikke sejt?!
Jeg synes i hvert fald, at de er meeeega cool!
En perfekt DIY-gave til et barn! 
Disse er godt kendt efterhånden, og det er jo ikke det sværeste i verden,
så jeg vil egentlig ikke sige meget mere om dem,
end at jeg er vild med, at man frit kan vælge lige hvilken farve,
som man har lyst til! :-) 
En sød og enkel version af f.eks. dørpynt her til jul!
Lettere kan det ikke blive - og så er det jo ret sødt. 
Den her er så søøøød.
Hvis jeg havde tålmodighed til dette, så havde jeg lavet den!
Men det har jeg bare på ingen måder!
Jeg ved med mig selv, at jeg ville gå i stå allerede inden halvvejen var nået.
Haha - Den er så grim, at den er sød.
Lige en julegave fra børnene.
Ville nok pynte mest i skabet, men en meget sød idé. :-)


Nu vil jeg smutte i bad, og gøre mig klar inden gæsterne kommer! :-) 

I må have en rigtig dejlig aften med jeres familier, lækker mad og forhåbentlig gode gaver! 

// Love. <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar