søndag den 3. februar 2013

Australien

Hej, bloggen!

Idag har jeg været sammen med min veninde Anna. Vi har brugt 8 timer på at planlægge vores rejse til Australien. Vi har længe snakket om, hvor meget vi begge gerne ville ud og rejse her i vores sabbatår - og pludselig fandt vi ud af, at det kunne være sjovt at rejse sammen! Og det gør vi nu!
Først var det planlagt, at vi skulle starte med at være på New Zealand i noget tid, for derefter at rejse til Australien og tage op langs østkysten. Men... både mht penge og tid, blev vi enige om, at vi blot tager Australiens østkyst. Idag fik vi så styr på, hvor vi gerne ville hen i Australien, og hvor lang tid, at vi vil være hvert sted. Og hvor jeg dog glæder mig til at komme afsted, nu hvor vi har fået kigget så meget å det! Det er som om, at det hele pludselig bliver virkeligt! :-)
Vi prøvede at lave et budget - årh, hvor skal jeg dog bare spare sammen! Men det bliver så fedt!
På vores rute skal vi bl.a. svømme med delfiner, holde koalaer, shoppe, dykke, se smuk natur og bare have det über fedt!

JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET!!!!












Ingen kommentarer:

Send en kommentar