lørdag den 16. februar 2013

Weekend

Hej, bloggen. :-)

Så blev det endelig weekend igen, og hvor er det dog skønt!
Jeg synes dog, at denne her uge har været utrolig lang, og jeg har været virkelig træt hele tiden. Øv! :-) Har faktisk slet ikke fået set noget som helst i TV! Det ligner altså ikke mig. :-)

I sidste uge om lørdagen, var jeg til frisør, hvor jeg fik lavet nogle mørke striber. Meeeen...jeg er jo lidt mærkelig, hvad angår mit hår, så det var ikke godt, synes jeg. Så jeg skrev og ringede til min frisør, og fik en akuttid her i går, fredag, til nogle lyse striber. Jeg synes, at det hjalp nogenlunde, men der er stadig rester af de mørke striber. ØV! Men det skal nok gå væk - skal bare have en omgang lyse striber til engang i marts. :-)
Så meget hår tabte jeg efter en omgang lyse striber
SUK


Her til morgen vågnede jeg kl. 06.30 første gang - hey, hvor jeg elsker det! Vendte mig dog om og vågnede så først kl. 09 igen. Jeg ville så gerne have sovet lidt længere, da jeg i aften skal hygge med mine 3 dejlige veninder, hvor vi skal spise lækker mad, drikke drinks og derefter i byen i Roskilde. Det skal nok blive super godt! :)
Jeg skal så bare lige nå en ting - eller 1000 inden... Det skal man vel altid? Og og og - kender I det, at hver gang man skal noget, er det som om, at kroppen kan mærke det, og man får altid bumser eller lign.... Det sker med garanti også her.. Min næse er øm, og jeg har været i gang med den helt store behandling! Øv med øv på!

Ligger lige nu på min seng og hører musik på Spotify. Hører bare den der liste, og lige pludselig brager "Håndværkerrøv" fra børneMGP bare ud igennem min computer... Hvorfor???? Den er så skod, og skal ikke ligge nr. 55 på listen... Nr. 64 er også en sang derfra. Lige for tiden er jeg ret vild med Marie Key - Uden Forsvar. Den er altså lækker! :-)

Tidligere var jeg lige inde og kigge på Gina Tricot - hvor jeg fandt nogle super lækre ting, som jeg lige vil dele med jer!







Ha' en super dejlig lørdag! 

XOXO



Ingen kommentarer:

Send en kommentar