lørdag den 2. februar 2013

Gode gamle....

...baggybukser...

Hello, blog. :-)

Jeg har været i Holbæk idag, hvor jeg fandt nogle bukser, som jeg virkelig har kigget på mange gange! Denne gang købte jeg dem. Og jeg er lykkelig! Det er nogle grøn/brune baggybukser. Jeg har nogle, der næsten er magen til, men de her er bare denimfarvede.
Jeg synes personligt, at baggybukser er über cool til piger! Jeg ved, at mange ikke bryder sig om det, men jeg synes altså, at det er cool. Det kommer selvfølgelig an på, hvilken type man er, hvilke baggybukser osv. :-) I hvert fald er jeg 'on it'!
Hvad synes I - er det hot eller not? ;-)

Jeg har også fået genkøbt min favourite foundation! Jeg har ikke haft mere tilbage i et godt stykke tid nu - men nu er det nu! Jeg købte den en tone lysere, end jeg plejer, da jeg er blevet så vinterbleg, at det halve kunne være nok. Jeg er tosset med den foundation, da den for det første dækker helt enormt godt, synes jeg, og derudover føler man sig ikke 'makeuppet'. Jeg har ikke tænkt mig, at bruge den i hele ansigtet, da jeg synes, at det ville være fjollet, at jeg så bruger mange penge på mineralpudder. Så jeg vil bare bruge den under øjnene - det hjælper jo enormt, når man er træt!
Da jeg alligevel var i Matas, ville jeg lige kigge efter en nudefarvet lipgloss/læbestift. Jeg er ret vild med, når læber er nude! Og jeg nægter simpelthen at bruge foundation på mine læber. :-) Så jeg skal snart i Magasin og prøve alle MACs lækre produkter til læberne! Jeg glæææder mig allerede.... Hæhæ!

I får lige et par billeder fra min dag, søde mennesker.

Det her er jo alt for flot altså!! 

Baggy



One looooove
Lancôme - Teint Miracle Foundation
340 kr. 

Ha' en dejlig aften! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar