søndag den 24. februar 2013

Sneakers

Hej, bloggen. :-) 

Jeg har faktisk længe gået og overvejet, om jeg kunne lide denne form for sneakers, eller om jeg ikke kunne. Og i starten kunne jeg sleti kke lide dem, og synes blot at det var et mærkeligt koncept. Men....nu synes jeg faktisk, at de er ret cool! Måske er det lidt sent, eftersom de måske nok ikke er så skide meget på mode mere, men altså det skal ikke holde mig fra at synes, at de er cool! :-) 
Jeg har lige siddet og kigget rundt på SmartGirl, hvor jeg fandt nogle par, som jeg er ret vild med. Måske jeg skulle overveje at købe et par her til d. 1.? ;-)  

Jeg er mest vild med par 3 og 4 - så mååååske skulle jeg købe sådan et par? :-) Hm.... 
Duffy wedge sneakers
Lige nu 369,75 kr. på SmartGirl
Fedt mønster og læderlook!

Xti wedge sneakers
449,95 kr. på SmartGirl
Er ret vild med 'nitterne'

Pieces sneakers
Lige nu 579, 75 kr. på SmartGirl
Elsker farverne!

Pieces sneakers
Lige nu 579,75 kr. på SmartGirl
Mega cool at de både skinner, men også er matte!


Jeg håber, at I har haft en dejlig weekend!

/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar