torsdag den 7. februar 2013

The perfect cat

Hej, bloggen.

Pyha - jeg har bare en turbulent dagligdag for tiden! Jerry blev indlagt igen igår, hvor dyrlægen vurderede, at han muligvis skulle aflives - satme nej! Han skal under ingen omstændigheder aflives! Han har personality den lille fyr. De fandt så ud af, at der ingen urinsten var, men at det kunne skyldes stress. Det kan der være mange grunde til. Desværre... Og det kan være super svært at komme af med. Men vi kæmper! :-)
Så min dag i går, var det rene helvede. Årha, hvor jeg bare rendte rundt med konstant tårer i øjnene. Også i dag faktisk -indtil jeg fik at vide, at han havde tisset 3 gange i nat! Det er gode tegn.
De er vilde med ham hos dyrlægen - en rigtig lille charmebøf, er han! ;-)
Imorgen kommer han hjem til mig igen! Og jeg glæææææder mig til at se ham!
Arbejdsdagen har bare at gå stærkt...

Min dag i dag har været...fuld af følelser.. Startede som sagt ikke så godt - blev glad... Indtil jeg på arbejdet ikke kunne få noget til at passe sammen - kl. 15.00 er jeg bare et menneske med en MEGET kort lunte! ;-)

Håber I har haft en skøn dag!

XOXO





Ingen kommentarer:

Send en kommentar