mandag den 11. februar 2013

Værelseskammerater

Hej, blog.

Ja, Jerry er jo kommet hjem til mig igen i fredags. Jeg er vild med det! :-)
Han skal være adskilt fra sin bror, Tusse, indtil Tusse er blevet kastreret.... Det bliver han så først d. 22. februar... Der er altså bare lang tid til, når man skal spærre dem inde hver for sig. ØV! Men Jerry bor nu på mit værelse og i gangen. Jeg synes nu egentlig, at det er meget hyggeligt, at han nu kan sove hos mig. Det gør jo også, at jeg kan holde meget bedre øje med ham, om han spiser, drikker og går på bakken, som han skal. Århja - bakken. Jeg var i Maxi Zoo i fredags, hvor jeg skulle have en kattebakke og madskåle til ham - jeg fandt selvfølgelig noget, som matchede i farven. Det er faktisk en meget pæn farve, sådan en brun/grå en. Det skal jo passe til værelset? ;-)
Da jeg gik rundt i Maxi Zoo, så jeg verdens sødeste kattelegetøj. Jeg var solgt.
Der hang en hel masse plysdyr af mærket Kong Wubba. Jeg tog en grå mus, som har en rangle i hovedet og knitrende arme, lidt babyagtigt, men hey....han er min baby - og han er helt vild med den. :-) Men leger slet ikke så vildt med den, som han gør med den røde mus, måske fordi den er lidt sødere? ;-) Og ja, røde mus... Han har altså både en grøn og en gul mus, men intet slår den røde. Den er sjovest! En smule femin er man vel altid? ;-)

Igår inden vi skulle sove, legede vi lidt med musen - han var så glad, og det var super dejligt at se!
Fik lige taget et par skønne billeder, som jeg lige vil dele med jer.
Jerrys nye mus fra Kong Wubba. <3
 Jeg er vild med den! 




"Hvis du rør' min røde mus, så æder jeg dig!"
Idag har jeg været på arbejde, som jeg plejer. Det er altså hårdt, når resten af familien har ferie.. Suk!
Da jeg kom hjem hyggede jeg lidt med Jerry, og så lavede jeg sukkerfrie brændte mandler, som koster det samme som alm. mandler i kcal! Det er jo alt for dejligt! :-) Og de smager bare GODT!
Lige nu ligger jeg på maven på min seng og ser Station 2 - med Jerry på ryggen eller rullende ved siden af. ;-)
Han søøøøger opmærksomhed, og jeg elsker at give ham den!


Ha' en dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar