fredag den 22. februar 2013

TGIF

Thank God It's Friday! 

Hej, bloggen. 
Jeg trænger virkelig til weekend....men har ikke weekend...jeg har faktisk kun én fridag.....skal arbejde søndag... ØV! Men det er gode penge! :-) 

Idag har jeg været på arbejde. Vi har fået en fredagsbar derude, så der skulle vi selvfølgelig lige op og kigge en tur. :-) Det var super hyggeligt & sjovt - og et rigtig fedt initiativ! Det giver os medarbejdere en god mulighed for at ses udenfor arbejde, hvilket jeg synes er ret cool! 

I aften skal jeg hygge med god mad, vin og min familie. Jeg har en ufattelig lyst til vin - jeg ved ikke hvorfor? ;-) haha. Det ligner faktisk ikke mig, da jeg normalt ikke er den store vin-elsker, men lige for tiden, der er jeg trængende efter lige præcis vin. Vi skal selvfølgelig også se X-factor. 
Jeg har faktisk endnu ikke fundet min favorit? Har du? Jeg synes faktisk, at de unge synger ret ens? Eller er det bare mig? :) 
Karoline synes jeg dog er bedst! Og så er jeg også ret vild med Stephanie, som er på Idas hold. Jeg synes hun synger rimelig ok! ;-) Men ingen favorit er endnu fundet..... 

Imorgen skal jeg slappe af! Og det glæder jeg mig til. Glæder mig især til at kunne sove længe uden min alarm ringer 05.30. :-) Det bliver skønt! 

Ha' en dejlig weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar