lørdag den 23. februar 2013

Løøøøørdag....

Hej, bloggen. 

Så blev det lørdag. Jeg har i dag startet min dag med at rydde op og gøre rent på mit værelse. Jeg har tænkt mig her snart at lave et indlæg om mit værelse. Ved ikke hvor spændende det lyder, men jeg skal nok finde ud af noget fint. :-) 
Derefter skulle jeg til Holbæk, men endte med at måtte køre helt til Roskilde for at få, hvad jeg skulle have. Suk! Hvorfor lukker apoteker kl. 13.30 i Holbæk???? Det er sguda for dårligt.... 
Jeg fik, hvad jeg skulle, og kørte derefter tilbage til Holbæk, hvorefter jeg skulle op og besøge min mormor. 
Her til aften har vi fået lækker mad, og nydt et lækkert glas rødvin dertil. :-) Mums.... (og jeg fik min vin - hæhæ!) 

Nu sidder jeg i sofaen, og har lige været i bad. Jeg overvejer faktisk at smutte ind i seng, og se det afsnit af 'Familien fra Bryggen', som jeg har optaget. Jeg er så træt. :-) Og så skal jeg jo op kl. 06.00 imorgen tidlig, da jeg skal på arbejde. Øv.. 

Tidligere var jeg så klar på en bytur ala den i lørdags. Det var jo alt for fedt, og skal helt sikkert gentages snarest! 

Jeg har ellers ikke så meget på hjerte, så I får lige et par DIY'er, som refererer lidt til sommer, sol og varme, som jeg virkelig savner!! Jeg glæder mig til at få lidt varme i det danske land. 











I må nyde resten af jeres lørdag samt søndag i fulde drag! :-) 

/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar