torsdag den 28. februar 2013

Sneaks, shots & shampoo

Hello, bloggen. :-) 

Så er det blevet torsdag....
Tirsdag og onsdag stod jeg udelukkende og mærkede Lee Stafford produkter, og GUD hvor er de lækre at se på - og dufte til! Mums. :-)
Hele serien er i pink design, hvilket jo får enhver pige til at kigge en ekstra gang på det. Der er en milliard forskellige ting, som gør alt mulig mærkeligt ved håret. Der var bl.a. en spray, som hedder: "I hate my hair the day it is washed" - en spray som giver en følelsen af, at håret ikke er nyvasket. Jeg overvejede faktisk at købe den, men jeg overbeviste mig selv om, at der var andre af Lees produkter, som jeg heller ville have. Så jeg gik ind på SmartGirl og bestilte nogle lækre ting til mig selv. Faktisk er det længe siden, at jeg har 'givet' mig selv noget, så nu tænkte jeg, at det var tid til det!
Jeg købte bl.a. :

Lee Stafford Sunkissed lightening spray
Denne spray er en citrusspray, som lysner håret.
Man kan lysne sit hår med denne spray på 4 måder:
1. Lysning af hele håret
2. Mørk bund - lyse spidser
3. Highlights
4. Opfriskning af bund
Sprayen sprayes i håndklædetørt hår, håret børstes og føntørres - og wupti!
En permanent lysning vil nu være sket.
Der skal omkring 3-4 gange til, før man har opnået den optimale virkning.
Sprayen koster 139,75 kr. 

Lee Stafford Bleach blondes shampoo
Denne shampoo toner let og fjerner gult skær i blond hår,
og derfor skal den ikke bruges hver dag.
Jeg har lige prøvet denne - og du kæreste Gud, hvor den toner!
Jeg har så et lilla skær i håret - wuhu for det.
Så effektiv er den da i hvert fald.
Denne shampoo koster 89,75 kr.

Lee Stafford Bleach blondes conditioner
Denne balsam går hånd i hånd med den lilla shampoo (fra samme mærke).
Den lilla shampoo har jeg lige brugt - den er heftig. Faktisk så heftig, at mit hår har et lilla skær nu
Denne lækre balsam er UV-beskyttende, hvilket er herre sejt!
Derudover dufter Lee Stafford i det hele taget - Fan-ta-las-tisk!
Denne conditoner koster 89,75 kr.

Lee Stafford Hot shot 2 minute miracle
Dette er en 3 x 15 ml hårkur til tørt og ødelagt hår.
Man skal vaske håret med shampoo, derefter putte et shot i håret, som skal sidde i max 2 minutter - eller til det bliver varmt (VARMT!!!) Derefter skal håret skylles med koldt vand (koldt?) og en balsam skal bruges.
Disse 3 shots koster 119,75 kr. 
Denne lækre sneaker er fra Pieces
Jeg havde så svært ved, at beslutte mig for, om det skulle være de beige eller de sorte
Men det blev de sorte!
Jeg blev, sammen med en veninde, enig om, at det var den sorte, der ville blive mest brugt!
De koster lige nu 579,75 kr.

Jeg har også fået en masse nye lækre sko, men jeg har endnu ikke nået at få taget billeder, så det indlæg må vente til i morgen eller lørdag. :-) Glæd jer. De er alt for læks! 






Alle varer er købt på SmartGirl 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar