mandag den 11. marts 2013

Delicious news

Jeg må liiiiige dele 2 ekstra ting med jer. :-)

1.  Cheasy Skyr med frugtsmag - uuuudeeeen sukker! :-) That's how we like it! 
Denne skyr er et oplagt alternativ til et hurtigt mellemmåltid - masser protein - ingen sukker. ;-) 
Disse forhandles indtil videre i Rema 1000, Kiwi & Spar-butikker landet over.  
Den gule er med fersken/passion, mens den røde er med hindbær - yummi. Glæder mig så meget til at smage disse - tror det er guffenuf. Sådan en lækker ven indeholder 100 kcal, hvilket er et perfekt mellemmåltid.  


2. Medina - Forever 2.0
Jeg er ret vild med Medina faktisk....Jeg hører ofte hendes musik fra Forever-albummet i min bil og sidder og skråler med! ;-) hæhæ! Jeg har så lige siddet og kigget rundt på Spotify, hvor jeg fandt Medina - Forever 2.0. På dette album er der bl.a. en sang, der hedder 'Junkie', som er lavet i samarbejde med Svenstrup & Vendelboe - jeg er ret tosset med den sang. Jeg er ret tosset med hele albummet faktisk. ;-) Og så er Medina jo bare en snack! (Og jo - det må jeg som pige godt sige, for det er hun fandme!) 

I kan høre sangen lige HER



Looooove from here. <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar