lørdag den 16. marts 2013

Mud Mask & Los Espadrillos

... Hedder det det? Hm... Jeg ved det faktisk ikke, men det lyder da meget godt! ;-)

Idag har jeg været tidligt oppe, været i Holbæk med min mor, hvor vi kiggede lidt i byen, og så var vi ude og handle. :-)

Derudover har min onkel været her, og lavet lækker mad. :-) Hæhæ. Så det skal vi have om lidt. Wuhu!
Jeg fik lige et flip i dag, og min hud skulle bare have en ordentlig omgang - så det fik den. ;-) Jeg fandt en muddermaske frem og gik ellers igang..... Og jeg så nogenlunde sådan her ud:


Army mask! 


Derudover har jeg siddet på NELLY - Det er den ultimativt fedeste hjemmeside at købe sko på! Så jeg kiggede selvfølgelig på sko derinde. Jeg kiggede sidste sommer på nogle espadrillos. Jeg synes faktisk, at de er ret cool til det rette outfit, og så er de jo bare skønne at have på! :-) De er ikke så dyre.
Jeg har kigget på de her:


Alle disse lækre espadrillos er fra mærket 'OAS'
De koster fra 149 - 249 kr. :-) 




Jeg tror, at jeg her til sommer bliver nødt til at købe mig sådan et par eller 2...
Jeg er især vild med dem med print og perler! 

Nu vil jeg smutte ud i et varmt bad og smutte i min jumpsuit - og så kalder sofaen og et tæppe! ;-) 

Hyg jer, venner... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar