fredag den 8. marts 2013

weekend, weekend, weekend

Hej, bloggen. :-)
Så blev det endelig weekend! WUHU!

Dagen i dag har faktisk været rigtig god, synes jeg. Lidt lang dog - men sådan er fredage vel reelt altid? ;-)
Imorgen skal jeg til København, hvor min familie & jeg skal finde konfirmationskjole til min søster. Så det skal nok blive spændende at se, hvor mange steder vi skal hen!
Søndag ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal lave, men et eller andet hyggeligt, skal det da nok blive til. :-)

I får da også lige en lækker video til at spice jeres weekend lidt op. ;-) Det her er en sang, som bliver spillet på P3 hver fredag kl. lidt i 12. & det er altså først rigtig weekend, når denne sang har været spillet! ;-) Nyd den nu...

Thimes & N.O.F


Ha' en dejlig weekend, venner! :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar