lørdag den 9. marts 2013

Hvad kan jeg blive 2013

Hvad kan jeg blive?!
Ja, det er bare et af de mange spørgsmål jeg har.

Kalenderen nærmer sig med hastige skridt d. 15. marts - ansøgningsfristen til kvote 2! :-) Uuh!

Jeg har kigget og kigget rundt på UG (Uddannelsesguiden), hvor man kan finde alle mulige forskellige uddannelser, som på den ene eller den anden måde virker interessant for en - jeg har bare svært ved det. Selvfølgelig er der nogle uddannelser, hvor jeg tænker, at jeg godt kunne tænke mig at arbejde med dem, men God hvor er der også mange, hvor jeg synes, at det lyder spændende, men slet ikke kan se mig selv i det efterfølgende job. Det er så svært, synes jeg!

Jordemoder har jeg jo altid ville være, så den uddannelse er stadig i mine tanker, og også derfor skal jeg søge kvote 2 igen i år. Jeg har dog ikke opnået noget i mit sabbatår, som kan hjælpe mig lettere ind dér - desværre. Men jeg har mig et job, som jeg er glad for, så jeg har ikke følt, at jeg har kunne gøre mere. Derudover er jeg jo frivillig i Solsikken i Gislinge, som er en børnehave. Det havde jeg til at starte med håbet på kunne give mig nogle +-points, men det kunne det desværre ikke. :-( øv!
Men jeg skal nu nok klare den, er jeg sikker på.
Der findes jo så mange uddannelser, og det er blot med at finde den rigtige.


Sidder lige nu og er i gang med min motiverede ansøgning til jordemoderstudiet - Kryds da lige fingre, venner. ;-)


Hvad vil I være????? :-*



Sundhed & Velvære????

Noget med mennesker????


- Kirstine Christensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar