lørdag den 23. marts 2013

Girls night out

Hej, bloggen.

Sidder lige nu i sofaen, inden jeg suser afsted hjem til Anna, hvor mig og to veninder er inviteret til middag. Det bliver så godt! :)

I mens jeg gjorde mig klar, tog jeg et par billeder til jer - og det er sjældent, at man ser mig sådan. ;-) Så føl jer lige heldige!

Uden bryn

Med bryn

Det er noget af det sjoveste, og noget af det som jeg elsker mest - at se mig selv uden mascara og bryn - det er så sjovt. :-) Elsker især at fjerne alt makeup i den ene side, så man rigtig kan se forskellen! Hæhæ. Kønt er det jo ikke ligefrem, men sjovt er det! 

Nu vil jeg tage tøj på, og så vil jeg smutte til middag. ;-) 



(Well - mit ansigt ser skævt ud)
Haha - elsker når det sker! 

Jaaaa - jeg har forresten fået min pink strik!
Jeg er lykkelig! :-) Wuhu. Så den skal vises frem today.
Derfor får I lige et billede, som ikke er redigeret i farverne
(Jeg ved godt, at strikken ser fesen ud på de forrige billeder
Men den ser sådan her ud i virkeligheden).

Jeg er vild med den! <3 


Ha' en skøn lørdag! :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar