torsdag den 7. marts 2013

Thursday...

Hej, bloggen!

Der er faktisk sket det, at jeg har glemt min kode til blogger.com, så jeg kan ikke blogge fra min mobil lige i øjeblikket, og derfor kommer der ikke så mange indlæg, som jeg ville ønske! :-) Desværre.

Denne uge har været lang, synes jeg. Men jeg har jo også arbejdet søndag, så i mit hoved er vi altså en dag bagud idag. Jeg tror jo hele tiden, at det er fredag. Men men men - det er det heldigvis imorgen! :-)

Igår var jeg først på arbejde, derefter var jeg i Solsikken i Gislinge, hvor jeg er frivillig hver onsdag i ca. en time. Det giver mig simpelthen så meget at være der, også selvom det blot er en times tid. Jeg har været frivillig i ca. 3 måneder nu, og jeg er rigtig glad for det. Jeg begyndte egentlig at være frivillig, fordi jeg troede, at jeg ville kunne 'score' nogle points i forbindelse med min uddannelse, men med et fuldtidsjob ved siden af, har jeg slet ikke mulighed og overskud til at kunne have særlig mange timer om ugen i børnehaven. :-) Nå - da jeg havde været i børnehave, skulle jeg videre til Ikea med min mor og søster. Jeg ELSKER Ikea - det er simpelthen noget af det bedste der findes! Mon ikke de fleste hunkønsvæsner har det sådan? ;-)
Det var en super lang dag i går, og jeg var først hjemme kl. 21. - puha! Jeg gik nærmest direkte i seng. Imorges ringede mit vækkeur - som det plejer - kl. 05.30. Jeg slukkede alarmen, og lukkede lige øjenene for at vågne rigtigt..Men... det gjorde jeg selvfølgelig ikke - jeg faldt i søvn, og vågnede først da min mama stod og kiggede på mig og udbrød: "Kirstine - skal du ikke på arbejde?! Kl. er ti minutter over 6?" Jeg fik ganske enkelt lige et hurtigt anfald af stress! ;-) Haha! Jeg plejer altså at køre kl. 06.30 - så jeg havde bare slet ikke nok tid til alt det, som jeg plejer at gøre. Øv! Men min mama var heldigvis så sød, at hun gad smøre min madpakke og lave lidt morgenmad i mens jeg gjorde mig lidt klar. Puha for en morgen! :-)
Men jeg kom på arbejde, og havde egentlig en semi-dag. Jeg har dog døjet med lidt hovedpine, men sådan er der jo nogle dage...

Efter arbejde skulle jeg på café med en veninde - det var som sædvanlig super hyggeligt! Vi ses så sjældent, men når vi ses, får vi også snakket igennem. ;-)

Lige nu ligger jeg på sofaen og venter på, at der kommer 'Familien fra Bryggen'.
Derefter skal jeg gøre lidt mad klar til imorgen, finde tøj og så skal jeg i seng!

I må have en super dejlig aften! :-)

Lidt lækkerier fra Ikea
I skal nok få at se, hvor de skal stå henne
Regner faktisk stærkt med at lave et 'My Room'-indlæg tmrw.

Lidt kloge ord her på en torsdag aften. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar