søndag den 17. marts 2013

Work it

Hej, bloggen. :-) 

Så er det søndag igen. Årh - søndag er bare alt for tæt på mandag, så det er altså på ingen måde en dag, som jeg kan lide.... Jeg er sikkert ikke den eneste, der har det sådan. ;-) 

Jeg sad jo her forleden og kiggede lidt på sko på nettet. Jeg mangler faktisk nogle arbejdssko. Jeg købte for noget tid siden et par nike sko, som jeg også har brugt ret meget. Men på et tidspunkt gad jeg ikke have dem på mere, og så tog jeg i stedet nogle snørrestøvler i brug. Men nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg gerne vil have nye igen.

Jeg har bl.a. kigget på New Balance i modellen UL410 Lifestyle. 
Sort

Blå

Grå
Prisen på New Balance er 699,75 kr. på SmartGirl

Jeg er især vild med dem blå - og det er faktisk den, som jeg hælder mest til! ;-) Måske jeg skulle købe den, når der er lidt overskud på kontoen? 

Derudover har jeg kigget på Cheap Monday - Base Low Top. Disse minder ret meget om Converse - dog er de ca. halv pris. Det er jo noget vi kan lide, så jeg synes da klart, at de er værd at overveje. 
De ville også være labre bare som hverdagssko til et par shorts eller lign. 




Cheap Monday Base Low Top koster 349 kr. på Nelly



Ha' en dejlig solrig, men blæsende, søndag! :-)

/ Kirstine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar