fredag den 15. marts 2013

Friday with confessions....

Hej, bloggen.

Undskyld de få indlæg, men jeg er bare i rigtig dårligt humør for tiden. Min elskede kat er desværre blevet aflivet her i onsdags pga. sygdom, så jeg savner ham rigtig meget, og har det rigtig skidt. Derfor - ikke mere snak om det.....



Til gengæld.......

Jeg har en tilståelse efter denne uges X-factor... Eller... Jeg har vidst det længe.
Jeg er altså ret tosset med et par sange af både One Direction & Justin Bieber. Og ja - jeg ved godt, at det måske ikke er helt normalt for en på snart 20 år. Men det er altså heller ikke alle sangene fra dem, som jeg kan lide. Kun et par få. ;-)
Og Hr. Bieber er da blot blevet bedre med årene, hvilket jo bare er super godt! ;-)

Jeg er især vild med....

Justin Bieber
Baby (Den er jo obligatorisk!)
All Around The World
Beauty And A Beat
One Love (Den er altså yndlings!!)
Out Of Town Girl

One Direction
Kiss Me
What Makes You Beautiful

Som I kan se, er jeg mest vild med den kære Justindreng. Hæhæ!


Derudover blev jeg ret vild med en sang fra X-factor idag...

Yuna - Lullabies - Den er feeed!

Hæhæ



Ha' en skøn aften.

1 kommentar:

  1. Et par er ofte to. så det er vist ikke bare et par sange du kan lide.

    SvarSlet